۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵

سردار دولتخواه مطرح کرد؛

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان

معاون فناوری و اطلاعات فراجا از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای رویداد تخصصی پلیس در روزهای اول و دوم خرداد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد دولتخواه معاون فناوری و اطلاعات فراجا گفت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با همکاری معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اقدام به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش بنیان در راستای رویداد تخصصی پلیس کرده است.

معاون فناوری و اطلاعات فراجا با اشاره به ارائه محصول از سوی ۸۳ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه به محورهای برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش بنیان رویداد تخصصی پلیس هوشمند اشاره و عنوان کرد: پیشگیری، کشف علمی و هوشمند جرایم، حکمرانی و الزامات تحلیل داده، تصمیم‌گیری و تصمیم سازی مبتنی بر تحلیل داده از جمله محورهای برگزاری این نمایشگاه است.

این مقام ارشد انتظامی همچنین ادامه داد: کاربردهای هوش مصنوعی در پلیس، فرماندهی و کنترل هوشمند، مدیریت و کنترل هوشمند ترافیک و … از دیگر محورهای برگزاری رویداد تخصصی پلیس هوشمند و نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش بنیان است.

سردار دولتخواه در ارتباط با برگزاری روزهای این نمایشگاه نیز خاطرنشان کرد: نمایشگاه امروز و فردا ۱ و ۲ خرداد ماه در سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری دایر خواهد بود.

کد خبر 5787286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha