۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۴

معاون راهداری اردبیل:

سازه فلزی پل سرچم در حال ترمیم است

سازه فلزی پل سرچم در حال ترمیم است

اردبیل- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: نصب سازه فلزی روی پل محور اردبیل – سرچم در حال انجام است و در آینده عبور و مرور در این مسیر برقرار می‌شود.

آیدین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اثر جاری شدن سیل در روز گذشته در محور اردبیل – سرچم یکی از پل‌های سه دهنه آسیبی جدی دید که از دیروز عملیات مرمت این پل با سرعت آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در حال انتقال پل‌های فلزی به این منطقه هستیم که تاکنون ۲ پل خرپایی به محل مورد نظر انتقال داده شده و قرار است پل‌های خرپایی جدید نیز از زنجان و قزوین به مقصد پل آسیب‌دیده حمل شوند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در کنار مرمت سه دهنه پل هشت طاقی، مصمم هستیم تا شرایط عبور و مرور ایمن و راحتی را برقرار کنیم که در این مدت عبور خودروها از کنارگذر انجام می‌شود.

هاشمی ضرورت راه‌اندازی کنارگذر و مسیرهای انحرافی را در این محور با توجه به حادثه‌خیز بودن محور اردبیل – سرچم در فصول مختلف یادآور شد و افزود: امیدواریم با تکمیل چهار خطه اردبیل – سرچم بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات این مسیر برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا در کمتر از ۴۸ ساعت مرمت و بهسازی پل با سازه‌های فلزی منتقل شده به انجام رسیده و امکان بازگشایی این مسیر برای عبور و مرور مردم استان اردبیل به مرکز کشور فراهم آید.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ضرورت حفظ و نگهداری سازه‌های ارزشمند این مسیر را در کنار مراقبت راهداران در جلوگیری از بروز حوادث ناگوار یادآور شد و اضافه کرد: در سیل اخیر اتفاق خاصی برای رانندگان رخ نداد اما یکی از پل‌های سه دهنه به کلی آسیب دیده بود که در حال مرمت و نصب سازه‌های فلزی در این مسیر هستیم.

کد خبر 5787611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha