۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

روند بهبود مراکز ورزشی جنوب تهران از شمال شهر پیشی گرفت

روند بهبود مراکز ورزشی جنوب تهران از شمال شهر پیشی گرفت

عضو شورای شهر تهران گفت: کیفیت بهسازی مراکز ورزشی در منطقه ۱۶ نسبت به مناطق شمالی بالاتر بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم مظفر عضو شورای شهر تهران در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به مشکلات محله جوادیه گفت: فقدان پارکینگ در این منطقه مشکل به بروز چالش و نزاع‌هایی می‌شد و بر همین اساس عملیات عمرانی احداث پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ خودرو آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین مشکلات فاضلاب و عدم بهسازی نهرهای منطقه ۱۶ و محله آذر آباد یکی از مشکلات شهروندان است که خوشبختانه آسفالت این محله و بهسازی نهرها آغاز شده است.

مظفر با بیان اینکه در منطقه ۱۶ تهران پروژه‌های بسیاری در دستور کار قرار دارد گفت: رتبه این منطقه در ۱۷۳ پروژه مستمر خوب بوده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بازسازی مراکز ورزشی منطقه ۱۶ گفت: کیفیت بهسازی مراکز ورزشی در منطقه ۱۶ نسبت به مناطق شمالی بالاتر بوده است.

وی با اشاره به مجموعه ورزشی سهند گفت: متأسفانه چند ماه است سازمان ورزش درب این مجموعه را بسته و آنرا به بهره بردار تحویل نداده است.

مظفر با اشاره به فضای سبز محله جوادیه گفت: این محله حتی یک متر بوستان نداشت که در این دوره از مدیریت شهری با همکاری سازمان بوستان‌ها و مذاکره مردم با مالک، قالیشویی موجود در محله چند ده میلیارد تومان ارزان‌تر تملک شد تا بوستان محله جوادیه احداث شود.

کد خبر 5788186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha