۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶

رئیس شعبه شورای حل اختلاف اردبیل:

پرونده اعتیاد جوان اردبیلی مختومه شد

پرونده اعتیاد جوان اردبیلی مختومه شد

اردبیل - رئیس شعبه ویژه خانواده شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل گفت: جوان معتاد به عشق همسر و زندگی‌اش ترک اعتیاد کرده و به زندگی مشترک خود ادامه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تیمور محمودی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود یک پرونده با ویژگی خاص در میان پرونده‌های سازشی ماه‌های گذشته شورای حل اختلاف اظهار کرد: در این پرونده مرد جوان به خاطر گرفتار بودن در دام اعتیاد، امید به زندگی را از دست داده و همسر و زندگی مشترک خود را رها کرده بود.

وی افزود: همسر این جوان معتاد به ناچار مهریه خود که تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ عدد سکه تمام بهار آزادی بود را به اجرا گذاشته تا از این طریق و تحت فشار گذاشتن شوهرش از یکدیگر طلاق گرفته و جدا شوند.

رئیس شعبه ویژه خانواده شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل با بیان اینکه طبق اظهارات زن جوان از ته دل راضی به طلاق و جدایی نبود، گفت: اعضای شعبه ویژه خانواده با تشکیل جلسه‌های متعدد و با گفت‌وگو، ارشاد و راهنمایی مرد جوان را نسبت به آینده و عواقب بد اعتیاد و جدایی از همسر و زندگی آگاه کردند.

حجت الاسلام محمودی از مختومه شدن پرونده اعتیاد جوان اردبیلی خبر داد و خاطرنشان کرد: در نهایت با رضایت و سازش طرفین به زندگی مشترک بازگشتند.

کد خبر 5788400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید‌هادی‌عاصی علوی‌تفتی AE ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      0 0
      سلام.خدا قوت. یا من اسمه دواء و ذکره شفاء