۳ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۰۷

مربی تیم ملی فوتبال ایران:

حریفان سختی در جام ملت ها داریم/ بعد از ۲۰۰۴ صاحب عنوان نشدیم

حریفان سختی در جام ملت ها داریم/ بعد از ۲۰۰۴ صاحب عنوان نشدیم

دستیار امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران گفت: از سال ۲۰۰۴ به بعد دیدید که تیم ملی نتوانست در رقابت‌های آسیایی به عنوانی برسد. سعی بر این است که بتوانیم با تمام امکانات به شرایط قابل قبول برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور با حضور آندرانیک تیموریان و رحمان رضایی مربیان تیم ملی ایران برگزار شد. رضایی که پس از حاشیه‌های انتشاری استوری در اینستاگرام شخصی اش از جمع کادر فنی کنار گذاشته شده بود با حل این مشکل بار دیگر کمک امیر قلعه نویی خواهد کرد.

او در خصوص برنامه‌های تیم ملی ایران در آستانه بازی‌های تورنمنت کافا گفت: برنامه‌ریزی لازم شده است. روی رقیبانی که در کافا داریم آنالیز می‌کنیم تا با آمادگی ذهنی و جسمی خوبی در مسابقات کافا حاضر شویم.

رحمان رضایی درباره انتقاد از سطح پایین کافا تاکید کرد: من فکر می‌کنم بازی‌های خیلی خوبی می‌توانند باشد تا بازیکنان محک بخورند. بازی‌هایی که نادیده گرفته می‌شود هم می‌تواند نکات خوبی داشته باشد. بازیکنان جدید هم می‌توانند به خوبی محک بخورند. فکر می‌کنم هر بازی برای تیم ملی می‌تواند مهم باشد و اینکه مربی هم بتواند بازیکنان مورد نظر خودش را انتخاب و ایده‌هایش را در همین مسابقات پیاده کند. در مجموع می‌تواند خوب باشد.

مربی تیم ملی ایران درباره پیش بینی اش از جام ملت‌های آسیا تاکید کرد: بازیکنان خیلی فوق العاده ای در لیگ برتر ایران و بین لژیونرها داریم. آنها از لحاظ انفرادی و تاکتیکی بسیار خوب هستند. ایران همیشه جزو مدعیان جام ملت‌ها بوده است. البته از سال ۲۰۰۴ به بعد دیدید که تیم ملی نتوانست در رقابت‌های آسیایی به عنوانی برسد. سعی بر این است که بتوانیم با تمام امکانات به شرایط قابل قبول برسد.

رضایی تصریح کرد: فکر می‌کنم بازی‌های راحتی در جام ملت‌ها نداریم. تیم‌هایی که در آسیا که قبلاً فوتبال آن‌چنانی نداشتند خودشان را به سطح اول رسانده اند. رقیان سرسختی همچون استرالیا، عربستان و کره و ژاپن داریم. این تیم‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. امیدوارم در بهترین حالت روحی، بدنی و تاکتیکی باشیم.

او ضمن اظهار بی اطلاعی از حضور دستیار خارجی در خصوص مشکلاتی که فضای مجازی اش به وجود آورد گفت: آن شخصی که از روی نا آگاهی آن کار را کرد بعد از گذشت زمان متوجه شد اشتباه کرده است.

کد خبر 5789747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha