در پیام رئیس شورای سیاسی جنبش «نُجَباء» مطرح شد؛

اردن محل جولان «بعثی‌ها» ضد عراق شده/بغداد با امان قطع رابطه کند!

اردن محل جولان «بعثی‌ها» ضد عراق شده/بغداد با امان قطع رابطه کند!

عضو ارشد نُجَباء در پیامی توییتری خواستار قطع مناسبات دیپلماتیک عراق با اردن شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «نُجَباء» در پیامی توییتری از دولت عراق خواست که ضمن مقابله‌به‌مثل با اقدامات خصمانه رژیم اردن، به روابط دوجانبه خاتمه دهد.

شیخ «علی الاسدی» در پیامی توییتری با انتقاد از صدور مجوز فعالیت سیاسی برای حزب بعث در خاک اردن، همچنین لفاظی موهوم بعثی‌های فراری در مورد حاکمیت مجدد بر عراق، نوشت: روشن شد که دیدگاه و پیش‌بینی مقاومت در خصوص تحولات آتی منطقه، دقیق بوده است.

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ادامه به مخالفت این جنبش با تعاملات اقتصادی بغداد - امان به‌ویژه پروژه احداث خط انتقال نفت از بصره به عقبه اشاره کرد و افزود: روند کنونی حاکی از کوتاهی و ضعف سیاستمداران عراقی در مدیریت این پرونده است؛ باید با عقلانیت، پیگیر منافع عراق بود، نه تابع فرامین اشغالگر آمریکایی!

رئیس شورای سیاسی نُجَباء در پایان به دولت عراق توصیه کرد: امروز لازم است که دولت ما مقابله‌به‌مثل کند و به اپوزیسیون اردن پناه بدهد. باید با دولتی که از آن چیزی جز ترویج فرقه‌گرایی، صادرات تروریسم و پایکوبی هنگام پاره‌پاره شدن پیکر عراقی‌ها سراغ نداریم، قطع رابطه کنیم.

کد خبر 5794431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمد IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      0 0
      برهمه روشن است که عراق آقاوسرور اعراب در قدرت نظامی بوده وهست.اصلا نژاد عراقی هادر واقع سرزمین حیره وسومر بوده وعلت فرق عراق ومصر باکل اعراب ریشه در نژاد انها دارد .اجدادآنهاقبول عربیت کردند.بایک حرکت کل خاک اردن زیر وزبر خواهد شد.انها همیشه از نبود رهبری دانارنج میبرند.