۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۲

حج تمتع ۱۴۰۲ ؛

دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با کاروان جانبازان

دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با کاروان جانبازان

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت ضمن بازدید از محل اقامت کاروان ویژه جانبازان در مدینه منوره با اعضای این کاروان گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی و سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت امروز با حضور در محل اقامت کاروان ویژه حج جانبازان، با زائرین جانباز دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب و آقای حسینی در این دیدار صمیمانه ، فرصتی را در کنار جانبازان و همراهانشان به گفتگو گذراندند و پای صحبت چند تن از جانبازان نشستند.

کاروان ۷۷ نفره جانبازان دفاع مقدس و همراهانشان جزو زائران مدینه اول هستند که دیروز وارد شهر پیامبر شدند و روزهای نخست ورودشان به مدینه النبی را درجوار گنبد خضرا و قبورائمه مظلوم بقیع می گذرانند.

دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با کاروان جانبازان

برنامه بازدید مسئولان حوزه حج و زیارت از کاروان جانبازان ، با مداحی و روضه خوانی، صحبت تنی چند از جانبازان ، سخنان سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت و گرفتن عکس یادگاری همراه بود.

گفتنی است کاروان ویژه جانبازان در حج تمتع ۱۴۰۲ روز یکشنبه (۲۱ خرداد) وارد مدینه منوره شد. این کاروان شامل ۲۸ جانباز است که با همراه عازم سرزمین وحی شده‌اند و در مجموع تعداد اعضای این کاروان ۷۷ نفر است.

کد خبر 5802127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha