۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴

فرماندار کرمان مطرح کرد؛

کرمان بزرگترین شهرستان کشور/اختصاص بودجه فرهنگی متناسب با جمعیت

کرمان بزرگترین شهرستان کشور/اختصاص بودجه فرهنگی متناسب با جمعیت

کرمان- فرماندار کرمان گفت: شهرستان کرمان به عنوان بزرگترین شهرستان کشور، نیازمند اختصاص بودجه ای متناسب با جمعیت و مهاجرپذیری است.

به گزاش خبرگزاری مهر، علی بابایی در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان ضمن بیان وظایف این کانون و نقش آن بر سلامت فکری و فرهنگی کودکان و نوجوانان گفت: ما باید نسلی را تربیت کرده و تحویل جامعه دهیم که در برابر چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی توانایی حل مسأله داشته باشد.

بابایی افزود: مسائل فرهنگی حائز اهمیت است و به ویژه در شرایط جنگ ترکیبی حاضر در کشور تمام مسئولان و مردم با همکاری یکدیگر با دسیسه‌های فرهنگی دشمنان مقابله کنند.

وی تاکید کرد: اختصاص بودجه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، سرمایه گذاری برای ایران و نسل‌های آینده است.

بابایی تصریح کرد: شهرستان کرمان با داشتن ۶ بخش و ۱۳ شهر به عنوان بزرگترین شهرستان کشور و جمعیتی قریب به ۸۰۰ هزار نفر نیازمند اختصاص بودجه‌ای متناسب با این میزان جمعیت و مهاجرپذیری است تا هم به مرکز استان و هم مناطق محروم حاشیه نشین و بخشها خدمات فرهنگی ارائه کند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان هم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود، افزود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان کرمان ۱۱ مرکز فعال با ۶۲ فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی دارد.

خداترس ادامه داد: در صورت تأمین امکانات و مکان مناسب قادر به افزایش این مراکز در جهت غنی سازی اوقات فراغت و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان هستیم.

کد خبر 5803956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      فعلا کرمان شده یکی از استانهای پر جمعیت افغانستان