۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۳

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

دریافت شهریه در مدارس استان سمنان ممنوع است

دریافت شهریه در مدارس استان سمنان ممنوع است

سمنان- دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان استان سمنان از ممنوعیت دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت نام، غیر از مبالغ مربوط به بیمه و کتب درسی خبر داد.

محمد اسقایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به بایدها و نبایدهای ثبت نام دانش آموزان در مدارس استان سمنان بیان کرد: واریز وجه مربوط به بیمه و کتب درسی و همچنین ثبت روزانه دانش آموزان در سامانه سیدا پس از ثبت نام قطعی از الزامات ثبت نام دانش آموزان استان است.

وی دریافت هر گونه وجه غیر از این موارد از جمله شهریه را ممنوع اعلام کرد.

وی از الزام حضور کادر اجرایی در فصل ثبت نام برای ارائه خدمات به خانواده‌ها و دانش آموزان خبر داد و افزود: پرهیز از هرگونه اعمال شرط معدل و برگزاری آزمون و مصاحبه هنگام ثبت نام جز در مدارس خاص با شرایط خاص از دیگر موضوعاتی است که والدین باید بدانند.

دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان استان سمنان با بیان اینکه واریز وجوه قانونی از طریق دستگاه کارت خوان به حساب مدرسه و یا شماره کارت مجازی مدارس با پیش شماره ۴۱۵ توسط اولیا، قانونی است، تاکید کرد: تمام دستورالعمل‌های مرتبط با این امر به مدارس ابلاغ شده است.

اسقایی گفت: اتمام فرایند ثبت نام تا ۳۱ مرداد ماه به جز موارد استثنا از دیگر توصیه‌ها به مدارس است.

وی ضمن اشاره به توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع افزود: برخورد مناسب و سعه صدر در تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی اهمیت ویژه‌ای دارد که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5812023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha