۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲

مدیرکل آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

برنامه‌های تابستانی دانش‌آموزان با محوریت امور فرهنگی و پرورشی

برنامه‌های تابستانی دانش‌آموزان با محوریت امور فرهنگی و پرورشی

کرج- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: در زمینه اوقات فراغت و پایگاه‌های تابستانی امور باید با محوریت معاونت پرورشی و فرهنگی باید فعالیت‌ها دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، شصت و دومین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز صبح شنبه در سالن جلسات مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی در وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکید وزیر ایجاد انسجام و هماهنگی میان همه بخش‌های آموزش و پرورش است.

علی حجرگشت در ادامه افزود: در آموزش و پرورش استان نیز باید انسجام و هماهنگی کامل، میان بخش‌های مختلف وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت پیگیری فعالیت‌ها افزود: از امروز تا ابتدای مهر موضوعات بسیار مهمی وجود دارد که باید همه عوامل آموزش و پرورش استان به صورت جدی پای کار باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به پشت سرگذاشتن امتحانات نهایی در آموزش و پرورش استان البرز ضمن تشکر از همه عوامل دخیل در برگزاری امتحانات نهایی در استان گفت: کار بسیار بزرگی در استان اجرا شد، که آموزش و پرورش استان به خوبی از عهده این کار بزرگ برآمد و در این زمینه باید حوزه‌های تصحیح هم روزانه پیگیری شود و به سرعت، کار تصحیح به اتمام برسد.

رئیس شورای معاونین آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به موضوع اعتراضات رتبه بندی اضافه کرد: باید همه کارها به درستی انجام شود تا حقی از فردی تضییع نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه گفت: موضوع استخدام در سال جدید تغییرات جدی داشته است و قرار است کار کیفی انجام شود که در استان باید همه کمک کنند تا کار به درستی انجام شود.

حجرگشت در موضوع ثبت‌نام دانش آموزان و ملزومات آن ازجمله لباس فرم مدارس گفت: اگر لباس دانش آموزان شرایط مناسب دارد، الزامی به تهیه لباس جدید نیست و در این زمینه نباید به مردم فشار اقتصادی وارد شود و این در شیوه نامه ارسالی نیز آورده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان یادآور شد: در زمینه اوقات فراغت و پایگاه‌های تابستانی مقدمات کار و جلسات درون و برون سازمانی انجام شده است و با محوریت معاونت پرورشی و فرهنگی باید فعالیت‌ها دنبال شود. تا امسال تابستان متفاوتی داشته باشیم.

کد خبر 5812266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha