۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸

فرمانده انتظامی البرز:

۱۴ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم در البرز فوت کردند

۱۴ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم در البرز فوت کردند

کرج- فرمانده انتظامی البرز گفت: ۱۴ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی مسموم در استان فوت و ۸۰ نفر دیگر دچار مسمومیت شده اند.

سردار حمید هداوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از اینکه از توزیع مشروبات الکلی مسموم در این استان مطلع شدیم، یک تیم برای بررسی این موضوع در پلیس تشکیل شد تا موضوع را به صورت ویژه بررسی کند.

وی بیان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که بر اثر مصرف این مشروبات الکلی ۱۴ نفر در استان فوت کرده‌اند و ۸۰ نفر هم مسموم شده‌اند.‌

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: تیم ویژه پیگیری موضوع با کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق به کشف سرنخ‌هایی شد و سه نفر از عاملان توزیع مشروبات الکلی که فرار از استان را داشتند بازداشت کرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از بازجویی از متهمان مشخص شد که متهمان به طور غیرقانونی الکل‌های صنعتی فاسد را از یک کارخانه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی دریافت کرده و بعد از تولید مشروب آنها را می‌فروختند.

هداوند گفت: در بازرسی میدانی صورت گرفته بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر الکل صنعتی از این کارخانه کشف شد و با دستور قضائی کارخانه را پلمب کردیم.

وی متذکر شد: سه نفر نیز در زمینه فروش الکل‌های صنعتی به صورت خارج از شبکه که برای تولید مشروبات الکلی مسموم استفاده شده بود بازداشت شدند.

کد خبر 5812310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha