۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۴

با اهدای جهیزیه به زوج های جوان؛

جشن «هلهله فرشته‌ها» در قم برگزار می‌شود

جشن «هلهله فرشته‌ها» در قم برگزار می‌شود

قم- پانزدهمین جشن «هلهله فرشته‌ها» همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با حضور سخنرانان و مداحان شناخته شده در قم برگزار می‌شود.

علی امیدواریان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پانزدهمین جشن «هلهله فرشته‌ها» همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به همت هیئت یازهرا (س) در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره هلهله فرشته‌ها بیان داشت: در این مراسم، حجت السلام والمسلمین مهدی دانشمند و حجت السلام والمسلمین شهاب مرادی سخنرانی و امیر کرمانشاهی، حسن عطایی و علی اکبر حائری نیز به مدیحه‌سرایی می‌پردازند و صابر خراسانی از شاعران آئینی کشور نیز شعرخوانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: فرزاد جمشیدی از مجریان صداوسیما اجرای این برنامه را برعهده دارد و حامد شاکرنژاد از قاریان بین المللی کشور نیز قاری این مراسم است.

دبیر جشنواره هلهله فرشته‌ها افزود: این مراسم روز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن‌جعفر (ع) قم برگزار خواهد شد.

امیدواریان ابراز داشت: تهیه و توزیع جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان قم با همت و مشارکت خیرین از جمله برنامه‌های هر ساله هفته ازدواج از سوی جشنواره هلهله فرشته‌ها است که در این مراسم به صورت نمادین جهیزیه‌ها به زوج‌های جوان اهدا خواهد شد.

کد خبر 5812993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha