۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵

با موضوع فرهنگ مقاومت؛

دوره آموزشی تربیتی «عماد» برگزار می‌شود

دوره آموزشی تربیتی «عماد» برگزار می‌شود

دوره آموزشی تربیتی «عماد» برای تربیت گزارشگر میدان مقاومت و با موضوع مقاومت در مرکز هنری و رسانه‌ای سلوک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره آموزشی تربیتی «عماد» برای تربیت گزارشگر میدان مقاومت با موضوع مقاومت در مرکز هنری و رسانه‌ای سلوک برگزار می‌شود.

در توضیح این دوره آموزشی آمده است: «چگونه می‌شود در قالب گزارش‌هایی میدانی، به‌هنگام و دست‌اول، محور مقاومت را براساس طرح انقلاب اسلامی روایت کرد؟»

سرفصل‌های دوره مورد اشاره عبارتند از: مهارت‌های رسانه‌ای (خبرنویسی، مصاحبه، گزارش‌گری و…)، تاریخ تحلیلی شکل‌گیری محور مقاومت، آشنایی با بازیگران میدان، روایت انقلاب اسلامی در توضیح میدان مقاومت و بررسی تمایز گفتارهای موجود با آن (گفتار منافع ملی، گفتارهای مذهبی‌قومی، گفتارهای متأثر از انجمن حجتیه، گفتارهای وحدت‌ستیز، گفتارهای ضدمقاومت و…) و آشنایی‌زدایی از گفتار رهبران مقاومت و به‌کارگیری آن در ساخت روایت میدان.

مرکز هنری رسانه‌ای سلوک، مأموریت خود را پرورش و ساخت «انسان»، «محصول» و «کلمه» انقلاب اسلامی عنوان می‌کند. نشریه سوره از محصولات فعلی این مرکز هنری رسانه‌ای است. این مرکز پیش از این دوره هنرگردان را برگزار کرده است.

داوطلبان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و اتصال به صفحه ثبت‌نام دوره عماد، تا هفتم تیر به این‌پیوند https://b2n.ir/emad_moqawemat مراجعه کنند.

کد خبر 5815468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha