۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷

معاون سیاسی فرماندار دیر:

نسل نوجوان و جوان با سیره و روش حضرت علی (ع) آشنا شوند

 نسل نوجوان و جوان با سیره و روش حضرت علی  (ع) آشنا شوند

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دیر بر لزوم آشنایی نسل نوجوان و جوان با سیره و روش امیرالمومنین (ع) تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فخرایی پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگی عمومی شهرستان دیر با بیان اینکه منصب امامت و ولایت الهی است، اظهار داشت: اهمیت عید غدیر از این بابت است که خداوند آن را بزرگ داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دیر با تقدیر از همه عوامل برگزاری برنامه‌های غدیر در سال‌های گذشته، افزود: هزینه کردن برای عید غدیر وظیفه‌ای همگانی و در راستای تکریم امیرالمومنین (ع) و جایگاه امامت و ولایت است.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی نسل نوجوان و جوان با سیره و روش امیرالمومنین (ع)، بیان کرد: برگزاری حلقه‌های نهج البلاغه خوانی و مسابقه از آن در طول سال به ویژه ایام دهه امامت و ولایت دنبال شود.

فخرایی گفت: برای آشنایی بیشتر نسل امروز با شخصیت امام علی (ع) همزمان با دهه امامت و ولایت در کلاس‌های اوقات فراغت برنامه‌های ویژه عید غدیر برای کودکان و نوجوانان هم برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست، تاکید کرد: باید برای حفاظت از طبیعت و اکوسیستم جزایر حفاظت شده، لیدرهای گروه‌های گردشگری توجیه شوند تا شاهد ریختن زباله و ایجاد آلایندگی توسط گردشگران در این مکان‌ها نباشیم.

کد خبر 5815477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha