افشای جزئیات جدید از هدف قرارگرفتن بالگرد صهیونیستی

افشای جزئیات جدید از هدف قرارگرفتن بالگرد صهیونیستی

یک شبکه تلویزیونی عبری‌زبان، جزئیات جدیدی را در خصوص هدف قرارگرفتن بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی از سوی مبارزان مقاومت در جریان یورش دیروز صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، یک رسانه صهیونیست جزئیات جدیدی را در خصوص بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی که در جریان یورش دیروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین توسط مبارزان مقاومت هدف تیراندازی قرار گرفت، منتشر کرد.

شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که در نتیجه هدف قرار گرفتن زیر بالگرد آپاچی ارتش رژیم صهیونیستی از سوی مبارزان مقاومت، این بالگرد مجبور به فرود اضطراری در یک زمین باز در نزدیکی منطقه العفوله شده است.

این شبکه صهیونیست اعلام کرد که دیروز در نتیجه مقابله مبارزان مقاومت با نظامیان رژیم صهیونیستی، انواع پرنده‌های نظامی، از جمله ۶ بالگرد و پهپاد هجومی زیک، در آسمان جنین به پرواز درآمدند و طی درگیری‌های رخ‌داده، یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به پرتاب موشک به سوی مبارزان مقاومت اقدام نموده است.

از سوی دیگر، بیمارستان صهیونیستی رمبام، امروز صبح اعلام کرد که ۵ تن از نظامیان صهیونیست که در جریان درگیری‌های دیروز جنین، مجروح شده بودند، همچنان تحت درمان هستند.

همچنین، در جریان درگیری‌های دیروز در جنین، ۵ خودرو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر انفجار بمب‌های مقاومت، از کار افتادند و چندین ساعت طول کشید تا صهیونیست‌ها بتوانند این خودروها را از جنین خارج کنند.

در همین راستا، یک منبع نظامی صهیونیستی نیز در سخنانی اذعان کرد: حجم زیادی از مواد منفجره در برابر نیروهای ما منفجر شد که در مقایسه با وضعیت شهر جنین امری بی‌سابقه به شمار می‌رود.

کد خبر 5815587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha