۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶

با حضور بیش از ۱۲۰ تولیدکننده؛

دومین نمایشگاه صنعت اسباب‌بازی افتتاح شد

دومین نمایشگاه صنعت اسباب‌بازی افتتاح شد

دومین نمایشگاه صنعت اسباب‌بازی امروز چهارشنبه ۳۱ خرداد با بیش از ۱۲۰ تولیدکننده افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه صنعت اسباب‌بازی امروز چهارشنبه ۳۱ خرداد با بیش از ۱۲۰ تولیدکننده در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب افتتاح شد.

«نمایشگاه ایرانتویکس ۱۴۰۲»؛ دومین نمایشگاه صنعت اسباب بازی، برای ارائه آخرین توانایی‌ها و تولیدات صنعت اسباب‌بازی در کشور، به همت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران، در مجموعه نمایشگاهی «شهر آفتاب» تهران برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه تخصصی «ایرانتویکس» با عنوان نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته در بیش از ۵ هزار متر فضای نمایشگاهی، از امروز ۳۱ خرداد تا ۳ تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در این دوره از این رویداد ۱۲۰ تا ۱۵۰ برند تولیدکننده اسباب‌بازی در کشور گرد هم خواهند آمد تا دستاوردهای خویش را به نمایش بگذارند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و فرصت‌های خویش را در جهت پیشبرد اهداف صنعتی، توسعه بدهند.

این نمایشگاه به منظور تبادل نظر اهالی این صنعت برگزار خواهد شد و مخاطبان آن، تصمیم‌گیران این حوزه و فعالان این صنعت هستند و زمینه‌ای برای فروش محصولات وجود ندارد.

دومین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته «ایرانتویکس» در حوزه‌های مختلفی هم‌چون عروسک، بازی‌های فکری و رومیزی، پازل، بازی‌های چوبی و بازی‌های آموزشی، از ۳۱ خرداد تا ۳ تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب، واقع در تهران، بزرگراه خلیج فارس برگزار می‌شود.

کد خبر 5816184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha