۳ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۹

امیر بهادری با مهر مطرح کرد؛

اسباب بازی محتوای فرهنگی دارد

اسباب بازی محتوای فرهنگی دارد

دبیر دومین نمایشگاه تخصصی صنعت اسباب‌بازی گفت: اسباب‌بازی یک صنعت است و محتوای فرهنگی دارد.

امیر بهادری عضو هیئت مدیره انجمن صنعت اسباب‌بازی ایران و دبیر دومین نمایشگاه تخصصی صنعت اسباب‌بازی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: امروز باید این تفکر را در میان مردم و مخاطبان اسباب‌بازی جا بیندازیم که اسباب‌بازی یک صنعت است و محتوای فرهنگی دارد. رسالت تولیدکنندگان صنعت اسباب‌بازی این است که بتوانند وجهۀ صنعتی بودن خویش را پررنگ‌تر کنند.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت اسباب‌بازی سابقه‌ای طولانی ندارد و این نمایشگاه دورۀ دوم این رویداد است. مردم استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته‌اند و می‌توان گفت که فعالین این عرصه به خوبی متوجه روند برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت اسباب بازی شده‌اند. ۱۲۰ برند در فضای ۴ هزار متری نمایشگاه شهر آفتاب گرد هم آمده‌اند، مسئولین نیز از روند برگزاری این نمایشگاه بازدید کرده‌اند و انتظار داریم که استقبال در تعطیلات پایانی هفته بیشتر از حد معمول باشد.

عضو هیئت مدیره انجمن صنعت اسباب‌بازی ایران گفت: مسئولین وزارت صمت، معاونت علمی و فن‎‌آوری ریاست‌جمهوری و سایر نهادهای مرتبط تا به امروز از نمایشگاه مذکور بازدید داشته‌اند و این نمایشگاه تا روز شنبه ۳ تیر بر پا خواهد بود.

تا کنون در حاشیه این نمایشگاه، چند نشست علمی مرتبط با صنعت اسباب‌بازی برگزار شده و در روزهای آینده نیز این رویدادها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5817745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha