۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷

رئیس کل دادگستری استان کردستان:

۸ نفر ازاخلال گران نظم عمومی قروه بازداشت شدند

۸ نفر ازاخلال گران نظم عمومی قروه بازداشت شدند

قروه- رئیس کل دادگستری کردستان گفت: در پی نزاع شب گذشته قروه ۸ نفر از افرادی که در این موضوع دخالت داشتند و سبب ناآرامی و برهم زدن نظم عمومی شدند با دستور قضایی بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حجت الاسلام سید حسین حسینی اظهار داشت: شب گذشته و در یکی از قهوه خانه‌های سطح شهر قروه یک نزاع دسته جمعی شکل گرفت و موجب زخمی شدن چند تن از افراد حاضر در این محل شد. وی افزود: به دنبال این اتفاق و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قروه، دستور بازداشت ۸ نفر از افراد دخیل در این نزاع صادر و پرونده قضائی نیز در شعبه ۲ بازپرسی دادگستری قروه تشکیل شد.

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: با عنایت به وقوع مواردی از نزاع دسته جمعی بعضاً مسلحانه در استان کردستان، به دادستان مرکز استان و تمامی دادستان‌های سطح استان دستور داده شده با قاطعیت نسبت به تعقیب و بازداشت عاملین اصلی اقدام نمایند.

وی افزود: بدیهی است افراد بازداشت شده الزاماً تا زمان صدور حکم در بازداشت بسر خواهند برد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: امنیت و آسایش عمومی شهروندان مهمترین اولویت دستگاه قضائی است و در این راستا با مخلین نظم و امنیت مردم بدون مماشات به شدیدترین نحو ممکن در دادسرا و محاکم برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 5818620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha