۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربت حیدریه

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربت حیدریه

تربت حیدریه ـ آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان ظهر شنبه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و معاونین، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهردار، مسئولین ادارات، رئیس، اعضای هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برگزار شد.

رئیس ستاد برگزاری جشنواره ملی عکس ایران جوان در این مراسم گفت: امیدواریم این جشنواره بتواند ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان تربت حیدریه را به کل کشور و حتی کشورهای دیگر در کنار جشنواره عکس زعفران معرفی کند.

حسین ابراهیمی‌پور اظهار کرد: فراخوان این جشنواره از ۳۰ خردادماه منتشر شده است و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ تیرماه خواهد بود که با توجه به موضوع مهم آن پیش‌بینی می‌کنیم آثار زیادی به دبیرخانه جشنواره ارائه شود.

وی با اشاره به این‌که اختتامیه این جشنواره در پایان تیرماه برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند به دبیرخانه این جشنواره به آدرس خراسان رضوی، تربت حیدریه، خیابان شهید قره‌نی یک، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، طبقه سوم، اتاق ۴۰۷ مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۰۵۱۵۲۲۲۴۶۴۶ و ۰۵۱۵۲۲۸۶۷۲۹ تماس حاصل کنند. وب سایت جشنواره نیز به آدرس iranjavan.thums.ac.ir فعال و آماده دریافت آثار هنرمندان و شهروندان عزیز است.

کد خبر 5818702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha