۴ تیر ۱۴۰۲، ۷:۲۳

رئیس هیئت بسکتبال استان همدان:

تیم بانوان تویسرکان قهرمان لیگ بسکتبال ۳ نفره استان همدان شد

تیم بانوان تویسرکان قهرمان لیگ بسکتبال ۳ نفره استان همدان شد

همدان- رئیس هیئت بسکتبال استان همدان گفت: تیم تویسرکان در مسابقات بسکتبال سه نفره لیگ بهاره بانوان استان همدان به مقام قهرمانی رسید.

مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره بانوان با عنوان لیگ بهاره در همدان اظهار کرد: مسابقات بسکتبال سه نفره لیگ بهاره بانوان استان همدان با شرکت ۱۵ تیم از هشت شهرستان در سالن تختی همدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم بانوان تویسرکان به مقام قهرمانی رسید، باشگاه الوند همدان نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه آزاد همدان در جایگاه سوم قرار گرفت.

رئیس هیئت بسکتبال استان همدان با اشاره به اینکه پس از مدت‌ها نخستین مسابقات بسکتبال در سالن تختی همدان برگزار شد، گفت: این سالن بعد سالیان سال مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و میزبان این دوره از مسابقات بود.

درویشی خاطرنشان کرد: مواردی همچون زیرسازی کف سالن و تعویض کف‌پوش، نصب پنجره‌های دوجداره برای کاهش مصرف انرژی، اصلاح سیستم گرمایشی و سرمایشی، به‌روزرسانی سیستم روشنایی و نورپردازی سالن به منظور کاهش مصرف برق و اصلاح سیستم آبرسانی و فاضلاب سالن به همت هیئت بسکتبال استان و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان در راستای بازسازی و تجهیز سالن تختی صورت گرفت.

وی با اشاره به هزینه بازسازی سالن تختی بیان کرد: برای بازسازی سالن جهان پهلوان تختی همدان تاکنون هشت میلیارد ریال هزینه پرداخت شده است و به زودی مراسم افتتاحیه سالن نوین تختی همدان با حضور مسئولان استان و ورزش برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بسکتبال استان همدان عنوان کرد: مسابقات بسکتبال سه نفره لیگ بهاره بانوان استان همدان با شرکت ۱۵ تیم از هشت شهرستان با حضور پرشور تماشاگران و خانواده‌ها طی یک روز در سالن تختی همدان برگزار شد.

درویشی با اشاره به حضور در رقابت‌های کشوری گفت: هفته آینده در تاریخ ۹ تیر مسابقات سه نفره لیگ بهاره بانوان کشور در استان اصفهان برگزار خواهد شد و سه سهمیه برتر پیکارهای استان همدان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی افزود: برنامه‌های بزرگی در جهت کشف استعدادهای استان در پیش داریم و به دنبال میزبانی از دیگر اردوهای تیم ملی در شهرستان‌های استان هستیم.

رئیس هیئت بسکتبال استان همدان با اشاره به توجه به زیرساخت شهرستان‌های استان همدان گفت: تأمین اعتبار برای پارکت کف سالن ۶ هزار نفره مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان نهاوند یکی از کارهای مهمی است که امیدواریم با تلاش و پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان استان از وزارت این اتفاق رخ دهد.

درویشی عنوان کرد: هیئت بسکتبال استان همدان از اردیبهشت‌ماه امسال تاکنون با ایجاد ساختار جدید، ساماندهی مربیان، داوران و ارتقا سطح آموزشی و ایجاد نسل جدیدی از بازیکنان را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 5819032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha