۴ تیر ۱۴۰۲، ۸:۵۳

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

جای خالی پیست اتومبیل‌رانی در شهرهای چهارمحال و بختیاری

جای خالی پیست اتومبیل‌رانی در شهرهای چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در همه شهرهای استان نیازمند پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی هستیم.

محمود سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی در شهرکرد، اظهار کرد: پیست منطقه قَلات شهرکرد قدیمی‌ترین پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی در چهارمحال و بختیاری بود.

وی افزود: مالکیت این قطعه زمین در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نبود و کاربری این زمین ورزشی نیست.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیست موتورسواری شهرکرد دارای زیرساخت‌های استاندارد نبود، گفت: ورزشکاران در سال‌های گذشته در این پیست غیراستاندارد تمرین می‌کردند و اکنون این قطعه زمین در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیست.

سلیمی با بیان اینکه برای ایجاد پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی در شهر شهرکرد یک قطعه زمین در محله منظریه پیشنهاد داده شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده یک پیست استاندارد در مرکز استان راه‌اندازی کنیم و جامعه هدف بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون بودجه‌ای برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی در استان اختصاص پیدا نکرده است، عنوان کرد: در گذشته اختصاص ۵ میلیارد تومان برای این منظور از سوی مسئولان وقت در اداره‌کل ورزش و جوانان رسانه‌ای شده بود، اما هیچ موافقت‌نامه‌ای در این خصوص امضا نشد و بودجه‌ای نیز تخصیص پیدا نکرد.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در تمامی شهرهای استان نیازمند پیست موتورسواری هستیم و با وجود مخاطرات موتورسواری در خیابان‌ها، پیست‌های استاندارد می‌تواند ضامن سلامت و جان جوانان باشد.

سلیمی اضافه کرد: به دلیل نبود زیرساخت مناسب ورزشی در شهرکرد و دیگر شهرها، علاقه‌مندان به موتورسواری در روزهای تعطیل به‌ویژه روزهای آخر هفته، به محدوده کمربندی‌های اطراف شهر مراجعه می‌کنند که حضور آنان و انجام حرکات موتوری بدون حضور مربی و ناظر می‌تواند خطرآفرین باشد.

کد خبر 5819089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha