۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴

ترافیک سنگین در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه

ترافیک سنگین در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای شمالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیک راه‌های کشور برای امروز پنجشنبه هشتم تیرماه را اعلام کرد و گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها خاطر نشان کرد: محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وی از ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای آزادراه خبر داد و افزود: محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پلور تا آب اسک و شاهاندشت تا بایجان نیز با ترافیک سنگین همراه است.

معصومی گفت: در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل مسکن مهر گیلاوند تا دماوند و آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند، افزود: محور مسدود غیر شریانی گیلانغرب – سومار اعلام شده است.

معصومی خاطر نشان کرد: علاوه بر محدودیت تردد در بخشی از محور چالوس، محور قدیم خرم آباد - پلدختر نیز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

کد خبر 5823130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      1 0
      ما که از اهالی روستای جاده چالوس هستیم 35kmکرج همیشه خدا برای رفتن به روستای مان مشکل برمیخوریم بخاطر ترافیک باغ وکشاورز هستیم دراصل کرجی هستیم خدا کند جاده چالوس درست بهتر از اولش