رئیس فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت:

صهیونیست‌ها حتی جرأت ندارند چادرهای متعلق به حزب‌الله را جمع کنند

صهیونیست‌ها حتی جرأت ندارند چادرهای متعلق به حزب‌الله را جمع کنند

رئیس فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان تاکید کرد که دوران «بزن دررو» برای دشمن صهیونیستی به پایان رسیده و اکنون آنها حتی جرأت جمع کردن چادرهای متعلق به حزب الله را در مناطق مرزی ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «محمد رعد» رئیس فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله لبنان خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: آن زمان که بدون هیچ مشکلی، تأسیسات هسته‌ای تموز (در عراق) را بمباران کردی و آب از آب تکان نخورد گذشته است. آن زمان که این رژیم از هیچ کسی نمی‌ترسید گذشته است. تل آویو اکنون حتی جرأت جمع کردن ۲ چادر متعلق به نیروهای حزب الله را ندارد چرا که می‌داند رزمندگان مقاومت و نیروهای مؤمن قدرتمندی در این کشور حضور دارند.

وی در خصوص نصب چادرهای حزب الله در مناطق مرزی لبنان نوشت: دشمن صهیونیستی می‌خواهد که مقاومت لبنان به دست خود این چادرها را جمع کند چرا که می‌داند اگر خود وارد عمل شود، جنگی به راه خواهد افتاد که تل آویو خواهان آن نیست.

رژیم صهیونیستی که خود، مزارع شبعا و تپه‌های کفرشوبا را اشغال نموده، در نامه‌ای به سازمان ملل متحد مراتب اعتراض خود نسبت به برپایی دو چادر توسط حزب‌الله لبنان در اراضی لبنان که به اشغال صهیونیست‌ها درآمده را اعلام کرده است.

پیشتر نیز موشه داویدوویچ، رئیس کنفرانس «شهرک‌ها، خط مقدم مرزهای شمالی» اعلام کرده بود که شهرک‌های صهیونیستی واقع در شمال اراضی اشغالی از تحولات اخیر در مرز لبنان نگران هستند.

این مقام صهیونیست دلیل نگرانی شهرک‌نشینان را چادرهای برپاشده از سوی حزب‌الله لبنان عنوان کرد و افزود: عدم برچیدن این چادرها از سوی نیروهای ارتش، از عدم آمادگی جبهه داخلی برای شرکت در هرگونه جنگی در آینده حکایت دارد.

رعد همچنین در خصوص اقدام موهن علیه قرآن کریم تاکید کرد: هتاکی به قرآن کریم در سوئد بی پاسخ نخواهد ماند. شخص هتاک یا گمراه است یا برای ارتکاب این جنایت پول گرفته است اما دولتی که ادعای حمایت از حقوق بشر و آزادی را دارد اجازه ارتکاب این هتاکی را داده و نمی‌توان چنین چیزی را درک کرد.

کد خبر 5824371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha