۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد:

روشنایی بوستان های یزد افزایش می یابد

روشنایی بوستان های یزد افزایش می یابد

یزد- رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از اجرای طرح تأمین روشنایی بوستان چهارده معصوم آزادشهر و بوستان شهدا در راستای ارتقای سیما و منظر شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن منصوری‌زاده، ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های بازپیرایی بوستان‌های یزد، اظهار داشت: بحث زیباسازی شهر یکی از مقولات ضروری شهرسازی است و باید نهادینه شود چراکه محیط شهری و زیبایی بصری می‌تواند به آرامش شهروندان کمک کند.

وی احیای فضای سبز شهری و ساماندهی بوستان‌ها از لحاظ تأمین روشنایی و رفع نواقص مبلمان شهری را از اولویت‌های سازمان دانست و افزود: این موضوع مهم از ابتدای فعالیت دوره جدید مدیریت سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری یزد در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: در این راستا روشنایی بوستان چهارده معصوم آزادشهر و بوستان شهدا با هدف ارتقا سیما و منظر شهری، تأمین رفاه و کسب رضایت شهروندان با اعتبار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

منصوری‌زاده با اشاره به استفاده از چراغ‌های تونلی، کلاسیک، خیابانی و پایه چراغ‌های شش متری در اجرای این طرح‌ها، افزود: تلاش می‌کنیم در بازپیرایی بوستان‌ها و ایجاد روشنایی در آنها بالاترین میزان رضایت شهروندان را جلب کرده و زمینه آسایش و آرامش آنها در این بوستان‌ها را فراهم کنیم.

کد خبر 5826406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha