۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی:

اقدامات اصلاحی و اشتغال زندانیان در خراسان جنوبی پیگیری می‌شود

اقدامات اصلاحی و اشتغال زندانیان در خراسان جنوبی پیگیری می‌شود

بیرجند- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: در زندان علاوه بر نگهداری فرد مجرم، کارهای اصلاحی و تربیتی و همچنین اشتغال زندانیان مورد پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی نسائی صبح سه شنبه در جلسه هیأت اجرایی بنیاد تعاون استان خراسان جنوبی اظهارکرد: اشتغال زندانیان کمک بزرگی به خود زندانیان و خانواده آنها بوده که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به انجام بازدیدهای سرزده از زندان‌های سطح استان افزود: خوشبختانه در این بازدیدها متوجه اقدامات خوبی که در مباحث حرفه آموزی و اشتغال زندانیان صورت گرفته شدیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی ادامه داد: این اقدامات نشان از این بوده که در زندان علاوه بر نگهداری فرد مجرم، کارهای اصلاحی و تربیتی و هم چنین اشتغال زندانیان مورد پیگیری است.

نسائی یادآور شد: حرفه آموزی و اشتغال زندانیان نقش مهمی در آینده اشتغال زندانیان بعد از آزادی و سر کردن دوران حبسشان دارد و احتمال برگشت دوباره به زندان را نیز بسیار کاهش می‌دهد.

وی بیان داشت: در گذشته زندانی سربار خانواده خودش بوده اما حالا اشتغال زندانی علاوه به کمک برای خودش می‌تواند کمک بزرگی به درآمد خانواده وی نیز باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی از کارآفرینان و شرکت‌های صنعتی برای اشتغال زندانیان خواستار کمک شد و گفت: این حمایت‌های بازخوردهای مثبت خوبی را در جامعه در پی خواهد داشت.

کد خبر 5827168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha