۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان:

همایش استانی مدافعان حریم خانواده در سنندج برگزار می شود

همایش استانی مدافعان حریم خانواده در سنندج برگزار می شود

سنندج- مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان از برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بتول سرکانی روز سه شنبه در جلسه برنامه‌های عفاف و حجاب که در سالن اجتماعات سپاه بیت المقدس کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: زن از یک جایگاه والایی برخوردار است که حراست از این جایگاه، نیازمند ماندن در صدف حجاب است که در این صورت ارزش او حفظ خواهد شد.

وی از عفاف و حجاب به‌عنوان نمادی فرهنگی، دینی، ملی و انقلابی نام برد و گفت: دشمن به خوبی متوجه قدرت این نماد شده است به همین علت برای ضربه زدن به فرهنگ حجاب و عفاف وارد میدان شده و در حال پیشبرد اهداف خود است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان به هدف قرار گرفتن زن مسلمان در جنگ شناختی دشمن اشاره کرد و گفت: باید تمدن نوین اسلامی را با روحیه مطالبه‌گری در نظر داشته باشیم.

سرکانی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب و سالگرد ۲۱ تیر ماه مسجد گوهرشاد برنامه‌های پیشنهادی را در راستای برنامه‌های زیست عفیفانه و زن ایرانی در نظر گرفته ایم..

وی افزود: تبلیغات فضای شهری، برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده به منظور آگاه سازی و ایجاد حس نشاط و همدلی بین عموم مردم، صدور بیانیه مطالبه‌گری، برگزاری همایش طلایه‌داران عفاف و حجاب دیدار دختران نوجوان و جوان دهه هشتادی با مادران شهدای مدافع امنیت و مدافع حرم، برپایی غرفه یک حس خوب، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری صعود زنان و دختران بسیجی به یکی از قله‌های مرتفع، برگزاری رویداد هنری با حضور هنرمندان، برگزاری پاتوق گفت‌وگومحور برای رفع شبهات، برگزاری مشاعره و عصر شعر و برگزاری اردوهای زیارتی به گلزار شهدا از جمله برنامه‌های پیشنهادی برای هفته‌ی عفاف و حجاب در استان کردستان است.

کد خبر 5827280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha