۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۴

پس از یک ساعت انتظار؛

جلسه فوق العاده‌ شورای شهر اراک لغو شد

جلسه فوق العاده‌ شورای شهر اراک لغو شد

اراک-نشست صحن رسمی و فوق العاده شورای اسلامی کلانشهر اراک پس از یک ساعت انتظار برای به حد نصاب رسیدن اعضا، به دلیل عدم تحقق حد نصاب لازم، لغو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه نشست صحن رسمی و فوق العاده شورای اسلامی کلانشهر اراک که با دستور کار پاسخ شهردار به سوالات و تذکرات برخی از اعضای شورا تشکیل شده بود، پس از یک ساعت انتظار برای به حد نصاب رسیدن اعضا، به دلیل عدم تحقق حد نصاب لازم، لغو شد.

پیمان عین‌القضاتی، در صحن رسمی شورا اظهار داشت: برخی آقایان بااطلاع و هماهنگی قبلی درجلسه حضور ندارند اما برخی بی هماهنگی غایب هستند و با آنها طبق ضوابط شورا رفتار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: بهتر بود اعضای شورا به مردم ارج می‌نهادند و با حضور در جلسه به مردم احترام می‌گذاشتند. اکنون فصل کاری است و باید موضوعات را جدی‌تر پیگیری کنیم و اینگونه رفتارها را تأیید نمی‌کنم چراکه این رفتارها حاشیه درست می‌کند، این رفتارها زیبنده شورای شهر نیست. همه ما یک مسیر را دنبال می‌کنیم و آن، توسعه و پیشرفت شهر است.

رئیس شورای شهر اراک افزود: این جلسه از ابتدای هفته از طریق رسانه‌ها به اعضای شورا اعلام رسمی شده لذا عذری پذیرفته نیست و اعضا باید حداقل ۲۴ ساعت قبل طلب مرخصی می‌کردند یا تغییر زمان جلسه را اطلاع می‌دادند.

کد خبر 5828633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha