۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۷

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان:

اجتماع بزرگ رهروان غدیر در سبزه میدان زنجان برگزار می شود

اجتماع بزرگ رهروان غدیر در سبزه میدان زنجان برگزار می شود

زنجان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری مراسم اجتماع بزرگ رهروان غدیر راس ساعت ۱۷ روز جمعه در پیاده راه سبزه میدان خبر داد.

بهزاد طارمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مراسم اجتماع بزرگ رهروان غدیر ساعت ۱۷ عصر روز جمعه در پیاده راه سبزه میدان برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های تلاوت و انس با قرآن در خانه‌ها و مؤسسات قرآنی سراسر استان در روز عید غدیر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی در میادین اصلی شهرهای استان زنجان، گفت: ٢۵ جشن بزرگ در پارک‌ها و تفرج گاه‌ها برپا می‌شود.

طارمی با بیان اینکه آذین بندی مساجد و محوطه‌های جلوی مساجد به مناسبت عید غدیر صورت می‌گیرد، ادامه داد: غدیر یکی از بزرگترین اعیاد دین اسلام است و مبدا حرکت تاریخی، ما را برای اعمال مدل ولایت اجتماعی در طول تاریخ نشان می‌دهد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه یکی از راه‌های ترویج فرهنگ غدیر مطالعه کتاب و آشنایی بیشتر با رخداد غدیر و فضائل امیرالمومنین (ع) است، گفت: مسابقه کتابخوانی با موضوع غدیر و امام شناسی همراه با جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

طارمی با تاکید بر اینکه تبلیغ و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب همواره به عنوان یک اصل مهم و اساسی در برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی مورد توجه است، افزود: غرفه عفاف و حجاب در سبزه میدان در حاشیه اجتماع رهروان غدیر برپا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به وجود برخی اختلافات در روستاها بین اهالی، از رصد و شناسایی این موارد و تلاش برای رفع این اختلافات خبر داد و گفت: مراسم پیوند اخوت میان بزرگان ١١ روستا در روز عید غدیر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از طبخ و توزیع ١٠٠ هزار پرس غذا در روز عید غدیر در شهر زنجان خبر داد و گفت: بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه توسط گروه‌های مردمی در مناطق محروم اهدا خواهد شد.

طارمی تکریم سادات معزز در روستاهای استان زنجان راه اندازی پویش تخفیف ٢٠ درصد اصناف و مغازه‌ها به عشق امیر المومنین در شهر زنجان را از دیگر برنامه‌ها به مناسبت عید غدیر عنوان کرد.

کد خبر 5828948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha