۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد:

هدف طرح «۲۰۲۰ محله» نقش‌آفرینی مردم در حل مشکلات است

هدف طرح «۲۰۲۰ محله» نقش‌آفرینی مردم در حل مشکلات است

بجنورد- معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد هدف طرح ۲۰۲۰ محله را نقش‌آفرینی مردم در حل مشکلات دانست و گفت: این طرح در راستای گام دوم انقلاب طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله آسوده ظهر امروز در همایش طرح ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار خراسان شمالی که در مصلای امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: اجرایی شدن این طرح در کنار خدمتی که ارائه می‌دهد اگر در گام دوم انقلاب به آن پرداخته نمی‌شد یک خلأ بود.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: نقش مردم در توسعه محلات خودشان نقش قابل توجهی است که در این طرح به کار گرفته شده است و در حال حاضر ایفای مردم در نقاط مختلف کشور در حال انجام است.

وی افزود: در اجرای طرح محلات کم برخوردار، یکپارچگی مدیریت در حال تمرین است زیرا موازی کاری در نظام کم نیست؛ بر این اساس در حال تمرین هستیم و در هر استان یک دستگاه محور و بقیه همراه هستند.

آسوده خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های جدی در گام دوم کادر سازی مدیر و منابع انسانی انقلابی است که از گام اول تجربه کسب کرده باشند.

وی بیان داشت: شهرداران، بانو یاران و جوانان کسانی هستند که مدیریت محلی کوچک را در این طرح عهده دار می‌شوند و قطعاً در سایر سطوح مدیریت‌های خوبی را در آینده خواهند داشت.

کد خبر 5829098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha