۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

فضای شهری متناسب با هفته عفاف و حجاب فرهنگی شود

فضای شهری متناسب با هفته عفاف و حجاب فرهنگی شود

کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه هویت فرهنگی شهر از دریچه خدمات مدیریت شهری نمود عینی دارد، گفت: فضای شهری باید متناسب با هفته عفاف و حجاب نمود فرهنگی داشته باشد.

سعید جابری انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز هفته عفاف و حجاب از هفدهم تیرماه اظهار کرد: تبلیغات شهری باید با جریان فرهنگی این ایام متناسب باشد و شهرداری‌ها در سراسر نقاط استان البرز و شهرستان‌ها از طریق بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری به موضوع محوری و حائز اهمیت هفته عفاف و حجاب بپردازند.

وی از شهرداری‌ها خواست تا متناسب با هفته عفاف و حجاب، فضای تبلیغات محیط شهری فرهنگی شود و در این رابطه گفت: طرح ساخت دیوارنگاره‌هایی با محوریت عفاف و حجاب نمودی عینی از عملکرد فرهنگی شهرداری‌ها و دغدغه مندی شأن در پرداختن به موضوع عفاف و حجاب به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: هویت فرهنگی هر شهر در نگاه اول از دریچه خدمات شهرداری‌ها نمود و جلوه عینی دارد، بنابراین باید سکان‌داران فرهنگی در این نهاد به واسطه دسترسی به مراکز عمومی شهر در این زمینه دغدغه مند بوده و توجه به این مسئله محوری در کشور را در سطح شهرها نیز به عینه شاهد باشیم.

جابری انصاری گفت: از هفدهم لغایت ۲۴ تیرماه با عنوان «پای خانواده ایستاده ایم»، باید برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در نقاط مختلف شهرها برگزار و اجرایی شود.

کد خبر 5831310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha