رهبر جنبش جهاد اسلامی:

تحولات اردوگاه جنین پیروزی بزرگ مقاومت برابر رژیم صهیونیستی بود

تحولات اردوگاه جنین پیروزی بزرگ مقاومت برابر رژیم صهیونیستی بود

زیاد النخاله امروز در تماس تلفنی با خانواده شهدای اخیر در عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، رشادت‌های مبارزان مقاومت در برابر اشغالگران را ستود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، زیاد النخاله رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه به صورت تلفنی با خانواده شهدای جنین در جریان عملیات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی که دو روز ادامه داشت، گفتگو کرد.

وی ضمن دلجویی و عرض تسلیت به خانواده‎‌های شهدا، تاکید کرد: رخدادهای که در اردوگاه جنین شاهد بودیم یک پیروزی بزرگ برای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بود، این پیروزی در امتداد پیروزی‌های مقاومت و گردان‌های قدس در کل فلسطین قرار دارد.

وی افزود: آنچه در این روزها اتفاق افتاد، دورانی تازه را رقم خواهد زد که در آن ملت و مقاومت فلسطین دست برتر را در برابر اشغالگران خواهند داشت.

وی افزود: هر قطره خون که از مجاهدان و مبارزان فلسطینی بر در جنین بر زمین ریخت، بیانگر صلابت و استواری مقاومت در برابر پروژه تروریستی صهیونیسم بود و ما در جنبش جهاد اسلامی به این مبارزات فداکارانه افتخار کرده و آن را مایه مباهات خود می‌دانیم.

گفتنی است در جریان عملیات دو روزه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، صهیونیست‌ها در نظر داشتند با بازداشت گسترده مبارزان مقاومت و از بین بردن تسلیحات و تجهیزات نظامی آنها از عملیات‌های تیراندازی و موشکی آنها که در برهه اخیر افزایش پیدا کرده بود، جلوگیری کنند.

این عملیات در نهایت با مقابله قوی مبارزان مقاومت از مسافت صفر در برابر نظامیان صهیونیست، اهداف نظامی‌اش را محقق نکرد و صهیونیست‌ها همچون همیشه پس از ناکامی در جنگ در برابر مقاومت رو به هدف قرار دادن مناطق مسکونی جنین آوردند که طی آن ۱۳ نفر از جمله ۵ کودک به شهادت رسید و ۱۲۰ نفر نیز زخمی شدند.

کد خبر 5831931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha