۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱

مادر شهیدان «محمدرضا و محمدجعفر رضایی» آسمانی شد

مادر شهیدان «محمدرضا و محمدجعفر رضایی» آسمانی شد

محلات- مادر شهیدان والامقام «محمدرضا و محمدجعفر رضایی» از شهدای شاخص و حماسه ساز شهرستان محلات، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، حاجیه‌خانم «فاطمه امین کاشانی» مادر شهیدان والامقام «محمد رضا و محمد جعفر رضایی» از شهدای شاخص و حماسه ساز شهرستان محلات، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و تدفین مادر شهید و اسوه فردا دوشنبه ۱۹ تیر ماه از ساعت ۱۰ صبح از مسجد رضویه گوشه به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

همچنین مراسم گرامیداشت و ختم این مادر بزرگوار روز دوشنبه ۲۹ اسفند ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ در مسجد جامع واقع در میدان مصطفی خمینی برگزار خواهد شد.

شهید والامقام محمدجعفر رضایی در تاریخ یکم شهریور ماه سال ۱۳۳۹ در محلات به دنیا آمد و در تاریخ ۲۲ دی ماه سال ۶۵ در شلمچه و در عملیات کربلای ۵ بر اثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت رسید.

شهید والامقام محمد رضا رضایی در تاریخ ۲۳ آذر ماه سال ۱۳۴۷ در محلات به دنیا آمد و پس از رشادت‌های فراوان در سوم خرداد ماه سال ۶۵ در عملیات پدافندی در جزیره مجنون به شرف شهادت نائل آمد و خون سرخش سرزمین اسلامی مان را رنگین کرد.

کد خبر 5831967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha