۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۷

فرماندار سامان خبر داد؛

بهره برداری از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سامان تا پایان امسال

بهره برداری از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سامان تا پایان امسال

شهرکرد- فرماندار سامان گفت: ۳۰ میلیارد اعتبار برای اجرای پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سامان اختصاص یافته و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد تقی گنجعلی اظهار کرد: از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور ۳۰ میلیارد ریال برای اجرای پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی طرح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر این شهرستان که عملیات اجرایی ساخت آن به‌تازگی با زیربنای ۷۵۰ مترمربع در سه طبقه بین روستاهای چلوان و چم‌زین آغاز شد، به ۲۰ درصد رسیده است.

گنجعلی با اشاره به تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان برای پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر سامان افزود: این طرح تا پایان امسال تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان داشت: مرکز جامع سلامت روستای چم‌چنگ با ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان سامان و کمک‌های خیران نیک‌اندیش تا پایان امسال تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

گنجعلی تکمیل فضاهای ساختمانی در شهرستان سامان را ضروری دانست و یادآور شد: برای تکمیل و توسعه فضاهای فیزیکی مرکز بهداشت روستای سوادجان شهرستان سامان با ۱۵ سال قدمت ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرستان سامان اختصاص داده شد.

کد خبر 5832078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha