۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷

استاندار خراسان جنوبی:

ضعف زیر ساخت‌های خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه است

ضعف زیر ساخت‌های خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه است

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با اشاره به محرومیت های استان گفت: ضعف زیرساخت های خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح جمعه در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی با اشاره به نوپا بودن خراسان جنوبی و کمبود زیرساخت ها در این استان، اظهار کرد: خراسان جنوبی در گذشته که زیرمجموعه خراسان بزرگ بود، متاسفانه کم توجهی هایی به این استان شده که اینها باعث برخی محرومیت ها و عقب ماندگی هایی در حوزه زیرساخت ها شده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی معمولاً همواره در زمینه نرخ رشد اقتصادی، شاخص های توسعه ای و کشاورزی و غیره جزو استانهای کم برخوردار و پایین جدول بوده است، اظهار کرد: خراسان جنوبی جزو استانهای محروم است باید توجه ویژه ای به این استان شود.

مقام عالی دولت سیزدهم در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی مردمانی انقلابی و پای کار آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد که همیشه پای کار انقلاب بودند و هستند، گفت: مردم خراسان جنوبی توقع دارند استانی که نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله رئیسی است مورد توجه ویژه تری قرار گیرد.

قناعت گفت: امید است این تفاهم نامه ای که امروز امضا می شود یک سند امیدی برای مردم خراسان جنوبی در مسیر رشد و توسعه و رفع نیازهای اساسی در حوزه زیرساخت ها بشود.

وی با بیان اینکه نوع پیگیری کارهای استاندار در سایر استانهایی که خدمت کردم، از نوع توسعه ای بود، اما در خراسان جنوبی نوع کارهایی که در تهران پیگیری می کنیم از نوع زیرساختی است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: ضعف زیرساخت های استان نیازمند نگاه ویژه و خاص مسئولان دارد.

قناعت همچنین در این ابتدای جلسه ضمن تبریک روز مباهله، این روز بزرگ را عید فضیلت دانست و گفت: یکی از بهترین کتاب‌ها در حضور معرفی شخصیت حضرت علی (ع) را جرداق مسیحی نوشته است که خود یک ادیب کامل است.

وی با بیان اینکه جرداق نهج البلاغه را بیش از ۲۰۰ مرتبه خوانده است، گفت: برترین و بالاترین فضیلت حضرت علی (ع) طبق فرموده امام رضا (علیه السلام) آیه مباهله است که در این آیه امام علی (علیه السلام) را نفس پیامبر (صلی الله علیه وآله) نام بردند.

کد خبر 5836122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha