۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

مشکل آب شرب روستای ولدیان رفع می شود/جهاد آبرسانی به ۳۹۱ روستا

مشکل آب شرب روستای ولدیان رفع می شود/جهاد آبرسانی به ۳۹۱ روستا

 ارومیه - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از جهاد آبرسانی به ۳۹۱ روستای آذربایجان غربی با اعتباری بالغ بر ۹۶۶ میلیارد تومان در مدت ۳۰ ماه خبر داد.

محمد اشرفی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه جهاد آبرسانی به ۳۹۱ روستا با اعتباری بالغ بر ۹۶۶ میلیارد تومان در حال انجام است، افزود: این پروژه تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه تعلل در جهاد آبرسانی دور از عدالت است افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها اجرای سیاست محرومیت‌زدایی در دولت سیزدهم است؛ براین‌اساس و با توجه به آغاز پروژه جهاد آبرسانی، ۳۹۱ روستا با اعتباری بالغ بر ۹۶۶ میلیارد تومان در مدت ۳۰ ماه آبرسانی می‌شود.

اشرفی خاطرنشان کرد: همچنین در ۹۰۲ روستای استان پروژه‌های آبرسانی داریم و در بخش شهری نیز ۲۲ پروژه آبرسانی در حال اجرا است که با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اجرا شده و یا در حال انجام است تا بخشی از مشکلات تأمین آب شرب مردم این استان برطرف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی تأکید کرد: دغدغه و چالش اصلی، تغییر اقلیم و کاهش نزولات آسمانی در سطح استان است که منجر به کاهش منابع تأمین آب سطحی و زیر زمینی شده که امیدواریم با همراهی مردم و رعایت مدیریت مصرف، همگام با اجرای پروژه‌های آبرسانی، مشکلات تأمین آب به حداقل برسد.

مشکل آب شرب روستای ولدیان خوی به‌زودی رفع خواهد شد

اشرفی در خصوص مشکل آب شرب در روستای ولدیان خوی نیز گفت: مشکل آب شرب روستای ولدیان با توجه به اقدامات انجام‌گرفته به‌زودی رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: ایستگاه پمپاژ میانی این روستا به علت فرسودگی و پایان عمر مکانیکی دارای اشکال فنی است که با اختصاص بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت آب و فاضلاب استان در مرحله تعیین پیمانکار قرارگرفتن و به‌زودی عملیات اجرایی این پروژه اجرا خواهد می‌شود.

اشرفی تصریح کرد: طی آخرین بازدید فرماندار از روستای ولدیان مقرر شد تا فرماندار محترم پیگیری اعتبارات موردنیاز برای تسریع در تکمیل این پروژه را از محل اعتبارات ملی پیگیری نماید تا مشکل آب شرب این روستا رفع شود.

کد خبر 5836678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha