۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲

سردار قنبری خبر داد

اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان تحت عنوان مأمور

اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان تحت عنوان مأمور

رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان تحت عنوان مأمور خبر داد و گفت: ۳۱ سارق دستگیر و ۲۲ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: در راستای کنترل و کاهش سرقت‌های تحت پوشش مأمور، طرحی با موضوع مقابله با سارقان تحت پوشش مأمور در تیر ماه سال جاری به مدت ۳ روز با استفاده از کلیه امکانات و حداکثر توان به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه این طرح در سطح استان‌های هدف انجام شد، افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۳۱ نفر سارق تحت پوشش مأمور ۵۱ درصد سابقه دار و ۴۹ درصد فاقد سابقه دستگیر و ۲۲ فقره سرقت نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: بیشترین آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به استان البرز، تهران بزرگ، آذربایجان غربی و فرماندهی ویژه شرق استان تهران بوده است.

وی در ادامه ضمن هشدار به شهروندان بر لزوم هوشیاری بیشتر در برخورد با افراد مدعی مأمور دستگاه‌های مختلف مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: هموطنان می‌بایست قبل از ورود افراد ناشناس به داخل منزل با بهانه‌هایی متفاوت جوانب احتیاط را رعایت کرده و مجرمان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

سردار قنبری اظهار داشت: شهروندان باید توجه داشته باشند چنانچه شخص یا اشخاصی با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس حتی با پوشیدن لباس پلیس و فاقد خودروی آرم‌دار پلیس قصد بازرسی بدنی شما و یا بررسی وجوه نقدی شما را داشتند قبل از هر اقدامی حتماً از آن بخواهید که کارت شناسایی و برگه‌های مأموریتی و هویتی معتبر را به شما ارائه دهد در غیر این صورت مراتب را به ۱۱۰ اطلاع و از همکاری بدون هماهنگی پلیس پرهیز کنید.

کد خبر 5836767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یه ایرانی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      5 0
      دستشون درد نکنه فقط کاش همت میکردن اختلاس گران و دزدان بیت المال رو هم دستگیر میکردن