۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبرداد؛

تخصیص ۷۱۶ تن برنج و شکر برای مصرف نذورات ماه محرم و صفر شهروندان

تخصیص ۷۱۶ تن برنج و شکر برای مصرف نذورات ماه محرم و صفر شهروندان

زنجان-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۷۱۶ تن برنج و شکر برای مصرف شهروندان زنجانی بابت نذورات ماه محرم و صفر سال جاری اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی روز یکشنبه گفت: ۷۱۶ تن انواع کالاهای اساسی شامل برنج، شکر در راستای مأموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به عاملین توزیع (حقوقی و حقیقی)، هیئت‌های مذهبی و تکایا، مراکز خیریه و بهزیستی تخصیص شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ادامه داد: بیش از ۱۵۰ تن شکر سفید در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت درب انبار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر کیلوگرم به علاوه یک درصد مالیات بر ارزش افزوده جهت نذورات ماه محرم و صفر در استان زنجان قرار گرفته است.

زمانی خاطرنشان کرد: بیش از ۵۶۶ تن برنج از انواع تایلندی هومالی و هندی «۱۱۲۱» برای مصرف نذورات محرم و صفر از محل ذخایر استان، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شده است.

وی بیان کرد: برنج تایلندی هومالی در بسته‌بندی‌های ۱۰ کیلویی با قیمت هر کیلوگرم ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج هندی «۱۱۲۱» با قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان برای مصرف‌کنندگان در سطح استان زنجان عرضه می‌شود.

کد خبر 5837815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha