۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

شجاعت، سخت‌کوشی و هوشمندی از ویژگی های یک مدیر موفق است

شجاعت، سخت‌کوشی و هوشمندی از ویژگی های یک مدیر موفق است

سنندج - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شجاعت، سخت‌کوشی و هوشمندی از ویژگی های یک انسان و مدیر موفق است که نیروهای سپاه در کردستان این ویژگی های شخصیتی را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، اظهار داشت: هر آمدنی رفتنی دارد، اما مهم آن است که انسان با خدمات و کارنامه درخشان، مسئولیتش را تحویل دهد.

وی افزود: معنویت، موفقیت، مقبولیت و محبوبیت چهار ویژگی یک انسان و مدیر موفق است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: نیروهای سپاه در استان کردستان جان و مال خود را در راه حفظ امنیت مردم می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: کار بدون اخلاص فایده‌ای ندارد و نیروهای سپاه در این عرصه سرآمد هستند.

حجت‌الاسلام پورذهبی بیان کرد: انسان با چهار خصلت بخشش، تواضع، علم و امانت سرآمد می‌شود و باید گوش، چشم و زبانش را کنترل و ادبش را رعایت کند.

وی «شجاعت، سخت‌کوشی و هوشمندی» را سه تعبیر رهبر معظم انقلاب از یک مدیر موفق عنوان کرد و گفت: بنده شهادت می‌دهم که در طول سه سال اخیر حضورم در استان، مسئول سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه کردستان به عنوان یک نیروی فرهنگی، جهادی، شجاع، سخت‌کوش، هوشمند، با عقلانیت و با ادب فعالیت کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد: سردار گشتاسبی، فرمانده جدید سپاه کردستان نیز نیروی زحمتکش، پرتلاش، جهادی و خاکی هستند که سال‌های سال آن را شناخته و نعمتی برای استان محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی بیان کرد: کردستان با حضور نیروهای مستعد، جهادی و تحصیلکرده، یک استان شاخصی است و امیدواریم روند پیشرفت همواره رو به جلو باشد.

وی تصریح کرد: بدون شک موفقیت‌های بیشتری در انتظار سپاه استان کردستان خواهد بود.

در پایان این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام طاها توکلی به عنوان مسئول جدید نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان معرفی شد.

کد خبر 5839631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha