۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۹:۵۷

مدیرعامل شرکت آبفای البرز:

پروژه‌های شرکت آبفای البرز با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

پروژه‌های شرکت آبفای البرز با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

 کرج- مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز گفت: پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان البرز با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا نامداری صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان البرز که با حضور محرابیان وزیر نیرو صورت گرفت، اظهار کرد: با افتتاح این طرح‌ها به ظرفیت ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر مکعب بخش زیادی از تنش آبی استان البرز فروکش کرد و ساکنان این مناطق از آب شرب سالم بهره مند شدند.

وی بیان کرد: بهره برداری از مدول سوم تصفیه خانه شماره ۲ کرج با ظرفیت ۵۰۰ لیتر بر ثانیه، پوشش جمعیت ۲۰۰ هزار نفر در مناطق کرج، رجایی شهر، کمالشهر و مهرشهر با اعتباری حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اولین پروژه بود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز تصریح کرد: دومین پروژه بهره برداری از ۶ مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۱۸ و نیم مترمکعب برای مناطق کرج، مهرشهر، رجایی شهر و روستاهای ایقربلاغ، هیو، قاسم آباد بزرگ و ساوجبلاغ با اعتباری حدود ۱۳۰ میلیارد تومان بود.

وی خاطرنشان کرد: سومین پروژه حفر، تجهیز و مهندسی مجدد ۶۵ حلقه چاه و خطوط انتقال و توزیع اصلی با میزان افزایش تولید ۳۰۰ لیتر بر ثانیه به طول ۴ و نیم کیلومتر با اعتباری حدود ۴۳۰ میلیارد تومان بود.

نامداری متذکر شد: آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج به ظرفیت ۵۷۰ لیتر بر ثانیه برای جمعیت ۲۲۰ هزار نفری در مناطق فردیس، کرج، محمدشهر، مشکین دشت با اعتباری حدود ۸۰۰ میلیارد تومان نیز آخرین پروژه بود.

کد خبر 5841519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha