۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲

با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور؛

۱۵۲ نفر از اراذل و اوباش در اسلامشهر دستگیر شد

۱۵۲ نفر از اراذل و اوباش در اسلامشهر دستگیر شد

اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از دستگیری ۱۵۲ نفر از اراذل و اوباش و کشف ۱۲۰ قبضه سلاح سرد و دو عدد سلاح گرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری اراذل و اوباش اسلامشهر خبر داد اظهار داشت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت در اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: مأموران موفق به دستگیری ۱۵۲ نفر از اراذل و اوباش و کشف تعداد ۱۲۰ تیغه انواع سلاح سرد، یک عدد کلت کمری، دو عدد خشاب، ۱۰ عدد تیر جنگی، یک عدد اسلحه شکاری شده و ۱۲ نفر خرده فروش، ۸ نفر سارق نیز در این طرح دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان جرایمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، بیان داشت: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

علیزاده در پایان عنوان داشت: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می‌کند، تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

کد خبر 5841882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha