۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹

فرمانده انتظامی استان سمنان:

۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود کشف شد

۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود کشف شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: ارزش این محموله چهار میلیارد ریال برآورد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در گفتگو با خبرنگاران همزمان با صبح جمعه و در حاشیه بازدید از هیئت‌های مذهبی سمنان، از کشف محموله ۲۰ هزار لیتری گازوئیل در شهرستان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: مأموران پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی شهرستان شاهرود با اشراف اطلاعاتی خود یکی از منابع دپوی گازوئیل قاچاق در یکی از روستاهای حومه شاهرود را کشف و آن را مورد رصد قرار دادند.

وی با بیان اینکه پس از شناسایی محل انبار فرآورده سوختی قاچاق، هماهنگی قضائی برای اقدام انتظامی در شاهرود صورت پذیرفت، افزود: ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل نفت سفید و گازوئیل در این عملیات کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کارشناسان ارزش این محموله را چهار میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که با حضور بازرسان شرکت توزیع نفت منطقه شاهرود، این محموله توقیف و ضبط شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه یک نفر در این ارتباط دستگیر شده است، ابراز داشت: توزیع خارج از شبکه سوخت تخلف محسوب شده و برابر قانون با متخلفان این حوزه برخورد خواهد شد چرا که این محموله‌ها، قاچاق به شمار می آیند.

کد خبر 5842164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha