۱ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۱۲

رئیس هیئت فوتبال آبادان:

توسعه زیر ساخت های ورزش فوتبال در آبادان ضروری است

توسعه زیر ساخت های ورزش فوتبال در آبادان ضروری است

آبادان- رئیس هیئت فوتبال آبادان در خصوص به کما رفتن یک بازیکن فوتبال در این شهر گفت: نبود زیرساخت‌های مناسب ورزشی باعث دشوار شدن شرایط برگزاری بازی‌های فوتبال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در افتتاحیه مسابقات فوتبال باشگاهی آبادان بین تیم‌های کیانانوش و پدیده، «احسان نجات یوسفی»، بازیکن تیم کیانانوش روی زمین افتاد.

این نوجوان در پی ایست قلبی به بیمارستان منتقل شد و اکنون به‌دلیل پایین بودن سطح هوشیاری (عدد ۶) در کماست. در حاضر با نظر پزشکان، آمپولی برای بهبود شرایط این بازیکن تهیه شده و در اختیار پزشکان بیمارستان امام (ره) اهواز قرار گرفته است.

در همین زمینه مظفر شاملی رئیس هیئت فوتبال آبادان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مشکل نبود آمبولانس طی سال‌های اخیر وجود داشته و اعلام می‌کردند در این خصوص کمبود وجود دارد.

وی با اشاره با انتقادات از ساعات بازی که در زمان گرمای شدید بوده است، توضیح داد: به دلیل نبود روشنایی مناسب در بسیاری از زمین‌های فوتبال، بازی‌ها همیشه در این ساعت برگزار شده که به تاریکی شب منتهی نشود.

رئیس هیئت فوتبال آبادان تاکید کرد: از اتفاق پیش آمده ناراحت هستیم و هیئت فوتبال آبادان و همچنین سایر مسئولان آبادان به صورت مستمر برای سلامتی و بهبودی این بازیکن در حال پیگیری هستند.

کد خبر 5843811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha