۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲

پنجره مهر؛

برگزاری کاروان سلامت در مناطق محروم شهر تبریز

برگزاری کاروان سلامت در مناطق محروم شهر تبریز

تبریز- کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز با استقرار در منطقه باغ معروف که از مناطق کمتر برخوردار این استان است، اقدام به ارائه خدمات دارویی و درمانی رایگان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شهبازنژاد سرپرست جمعیت هلال احمر تبریز گفت: در راستای اجرای طرح توانمند سازی محلات کمتر برخوردار ۲۰۲۰، کاروان سلامت داوطلبان جمعیت هلال احمر تبریز با همکاری خانه هلال باغ معروف در منطقه باغ معروف از توابع تبریز مستقر و اقدام به ارائه خدمات متنوع دارویی و درمانی و مشاوره‌ای و اجرای طرح‌های نیابت و حمایت ماندگار نمود.

شهباز نژاد خاطر نشان کرد: در این کاروان سلامت با بهره گیری از ۲ تن از پزشکان عمومی، ۲ نفر پزشک متخصص قلب و عروق و آسم و آِلرژی و ۱ نفر کارشناس روانشناسی و یک نفر کارشناس تغذیه و یک نفر متبحر در امر نوار قلب و یک نفر برای تست قند و فشار خون، خدمات درمانی انجام و صدها نفر از اهالی مورد ویزیت قرار گرفتند.

وی با تقدیر از مشارکت خیرین خانه هلال باغ معروف افزود: داروی مورد نیاز کاروان سلامت توسط خیرین خانه هلال باغ معروف تهیه و تأمین شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز ادامه داد: یکی از اقداماتی که در کاروان‌های سلامت توسط مربیان انجام می‌گیرد ارائه آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه به مراجعه کنندگان است که در این روز صدها نفر از اهالی و جوانان و نوجوانان و بانوان از آموزش‌های امدادی هلال احمر بهره مند شدند.

کد خبر 5844180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha