۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸

همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی؛

محدودیت‌های ترافیکی در تمامی شهرهای اردبیل اعمال خواهد شد

محدودیت‌های ترافیکی در تمامی شهرهای اردبیل اعمال خواهد شد

اردبیل-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: محدودیت‌ و تمهیدات ترافیکی در جهت ارتقای ضریب ایمنی عزاداران حسینی در تمامی شهرهای استان اردبیل اعمال خواهد شد.

سرهنگ سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم‌های عزاداری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، همچنین در جهت ارتقا ضریب ایمنی عزاداران حسینی محدودیت و تمهیدات ترافیکی در تمامی شهرهای استان اردبیل اعمال خواهد شد.

وی افزود: در مرکز استان اردبیل در روز تاسوعا از ساعت ۱۲ ظهر تا اتمام مراسم تمامی مسیرهای منتهی به «چهارراه عالی‌قاپو» از جمله تقاطع «باغمیشه»، «تقاطع بازار» و «چهارراه امام» به «عالی قاپو» و همچنین تمامی تقاطع‌ها و میادین منتهی به هسته مرکزی و محل اجرای مراسم‌ها محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با بیان اینکه در روز عاشورا وسعت محدودیت‌ها افزایش می‌یابد، گفت: در روز تاسوعا از ساعت ۶ صبح تمامی تقاطع‌ها و میادین منتهی به رینگ هسته مرکزی از جمله «تقاطع یاقوت» و «بهشت فاطمه» به «پیر عبدالملک»، «تقاطع ورزش»، «میدان شریعتی»، «چهارراه امام»، «تقاطع باغمیشه» منتهی به «عالی قا پو»، «میدان مخابرات تقاطع مبارزان» منتهی به «قیام» و «چهارراه ژاندارمری» منتهی به تقاطع «امام حسین» همچنین تمامی معابر و کوچه‌های منتهی به خیابان انقلاب در حد فاصل «چهارراه قیام» به «چهارراه ملت» محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

سرهنگ فتاحی با بیان اینکه در تمامی تقاطع‌ها و میادین منتهی به رینگ اصلی شهر و محل اجرای مراسم محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد، ادامه داد: با توجه به تجمع عزاداران از تمامی شهروندان درخواست می‌شود تا حد امکان از تردد با خودرو شخصی در هسته مرکزی شهر خودداری کنند و در صورت توقف خودرو در محل‌های اعلامی از طریق جرثقیل نسبت به جابه‌جایی اقدامات لازم معمول خواهد شد و همشهریان محترم می‌توانند با شماره تماس‌های ۱۱۰و۱۲۰ از محل خودروی خود با خبر شوند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود همشهریان و هم استانی‌ها همچون سالیان گذشته خادمان و خدمت‌گذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

کد خبر 5846893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha