ازسرگیری درگیری‌های سنگین در اردوگاه عین الحلوه/ ۱۲ نفر زخمی شدند

ازسرگیری درگیری‌های سنگین در اردوگاه عین الحلوه/ ۱۲ نفر زخمی شدند

درگیری‌های مسلحانه میان عناصر مسلح وابسته به جنبش فتح و یک گروه مسلح دیگر در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان از سرگرفته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، منابع محلی دقایقی پیش از ازسرگیری درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدای لبنان (جنوب این کشور) خبر دادند.

بنابر این گزارش، درگیری‌های امروز در محور جبل الحلیب و منطقه حطین جریان دارد و طی آن عناصر مسلح وابسته به جنبش فتح و یک گروه مسلح دیگر از تسلیحات سنگین، خمپاره انداز و آر پی جی استفاده می‌کنند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که در جریان درگیری‌های سنگین امروز تاکنون ۱۲ نفر زخمی شده اند که حال دو نفر از آنها وخیم است.

منابع خبری همچنین تصویری از لحظه فرار یک خانواده از آوارگان فلسطینی از درگیری‌های امروز در اردوگاه عین الحلوه منتشر کرده اند.

برخی منابع طرف درگیر با جنبش فتح را که روز گذشته موجب کشته شدن پنج نفر از اعضای آن از جمله یک فرمانده امنیتی شده بود، را گروه مسلح جند الشام و برخی دیگر نیز شبه نظامیان عصبه الانصار اعلام کرده اند. این گروه‌های مسلح از عناصر فلسطینی و لبنانی در اردوگاه عین الحلوه تشکیل شده اند.

کد خبر 5850762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha