۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۲۶

بیش از ۴۰۰ بیمار در باغملک به‌طور رایگان درمان شدند

بیش از ۴۰۰ بیمار در باغملک به‌طور رایگان درمان شدند

باغملک- مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه خوزستان از اعزام یک گروه پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به مناطق محروم باغملک و ویزیت و درمان رایگان بیش از ۴۰۰ بیمار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا جانگران نژاد عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی سپاه خوزستان طبق برنامه‌ای هر ماه و به صورت منظم گروه‌های پزشکی را به مناطق محروم از پیش شناسایی شده استان اعزام می‌کند.

وی توضیح داد: بیمارانی که با مراجعه به مراکز بهداشتی - درمانی و ویزیت از سوی پزشکان عمومی نیاز به تخصص و فوق تخصص داشته باشند، با دریافت یک کارت می‌توانند به صورت رایگان از خدمات گروه پزشکان جهادی تخصصی و فوق تخصصی بهره‌مند شوند.

جانگران نژاد ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی در یک روز مشخص که معمولاً روزهای جمعه به دلیل فراغت متخصصان است، گروه پزشکی را به منطقه اعزام می‌کند و اگر نیاز به دارو باشد، آن را به طور رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهد.

وی یادآور شد: اگر بیماری نیاز به عمل جراحی داشته باشد با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مراکز درمانی مراجعه می‌کند و در بیمارستان‌های دولتی از سوی جراحان به صورت داوطلب رایگان عمل می‌شود.

وی بیان کرد: بسیج پزشکی سعی دارد که این دوره‌های پزشکی جهادی را به صورت تکراری و گردشی انجام دهد که پزشکان متخصص و فوق متخصص در این زمینه همکاری لازم را دارند.

جانگران نژاد از حمایت‌های فرماندهی سپاه خوزستان و سایر معاونت‌ها برای اجرای این طرح‌ها تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش مهر، بیش از ۲۵ پزشک در ۱۳ رشته تخصصی برای معاینه رایگان پزشکان در میداوود مستقر شدند که بالغ بر ۴۰۰ نفر از افرادی که پیشتر شناسایی شده بودند، معاینه شدند.

کد خبر 5854453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha