۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸

مدیر کانون فرهنگی صاد:

بزرگترین پروژه نمایشی کشور در مهرگان اجرا می‌شود

بزرگترین پروژه نمایشی کشور در مهرگان اجرا می‌شود

قزوین- مدیر کانون فرهنگی صاد گفت: بزرگترین پروژه نمایشی کشور همزمان با دهه اول صفر در مهرگان برگزار می‌شود.

میثم طالبی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای بزرگترین پروژه نمایشی کشور در مهرگان اظهار کرد: این پروژه نمایشی در فضایی به وسعت ۲ هکتار در شهرجدید مهرگان قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این نمایش ۲۴۰ برای بازی و پشتیبانی حضور دارند، افزود: تمامی افراد حاضر از گروه‌های جهادی و داوطلب هستند و از این حیث این نمایش منحصر به فرد است.

مدیر کانون فرهنگی صاد عنوان کرد: در این نمایش مخاطب از تمامی حوادث مهم اسلام که از غدیر تا به امروز صورت گرفته بازدید خواهد کرد.

طالبی‌نژاد بیان کرد: این نمایش از ابتدای ماه صفر تا دهم صفر و از ساعت ۲۰ تا ۲۴ در دو سانس اجرا خواهد شد و پیش بینی می‌کنیم در هر سانس میزبان ۴ هزار نفر از مردم استان قزوین باشیم.

وی تصریح کرد: سناریو به طوری طراحی شده که میهمان برنامه تصاویری از عالم مکاشفه یک جوان را می‌بیند که علت غیبت امام زمان (عج) و نقش مردم در یاری و نصرت امام عصر در طول تاریخ در آن به تصویر کشیده شده است.

مدیر کانون فرهنگی صاد یادآور شد: این نمایش نزدیک به ۲ میلیارد تومان هزینه دارد که تنها ۶۰۰ میلیون تومان آن از سوی شهرداری‌های شهرستان البرز پرداخت شده و مابقی آن از محل کمک‌های مردمی و آورده کانون فرهنگی صاد است.

کد خبر 5856069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha