۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۳۶

رئیس پلیس راهور کرمانشاه خبر داد؛

توقیف ۳۵ دستگاه خودرو به علت ایجاد آلودگی صوتی در کرمانشاه

توقیف ۳۵ دستگاه خودرو به علت ایجاد آلودگی صوتی در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس راهور کرمانشاه از توقیف ۳۵ دستگاه خودرو به علت آلودگی صوتی و پلمب سه مرکز فروش تجهیزات تولید صدای ناهنجار توسط پلیس راهور خبر داد.

سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد ۳۵ دستگاه خودرو هنجارشکن که با دستکاری اگزوز تولید صدای ناهنجار و یا نصب انواع کیت‌های تولید صدا در اگزوز خودرو باعث تولید و ایجاد آلودگی شنیداری و دیداری و انجام حرکات مخاطره آمیز زمینه نارضایتی شهروندان و سلب آسایش عمومی و بی نظمی در معابر را به وجود آورده بودند که با پشتیبانی دادستان کرمانشاه به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف شدند.

وی افزود: با اجرای طرح توقیف دستگاه‌های هنجارشکن در صورت رؤیت هر گونه ایجاد صدای ناهنجار و آلودگی صوتی توسط رانندگان علاوه بر توقیف سیستمی، اعمال قانون، معرفی به مراجع قضائی و اعمال محرومیت و ثبت نمره منفی، خودرو به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف، بعد از پرداخت انواع خلافی، عوارض و مالیات و شرکت در کلاس‌های آموزشی پلیس راهور فرایند ترخیص امکان پذیر است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با تاکید بر هشدار به هنجار شکنان، تصریح کرد: تعداد سه مراکز و تعمیر گاه که نسبت به فروش و نصب و دستکاری انواع تجهیزات آلودگی صوتی بر روی خودروها فعالیت داشته با دستور دادستان و همکاری اداره اماکن با تشکیل پرونده قضائی، پلمب و با آنها برخورد قانونی شد.

وی در پایان یاد آوری کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده خودروهایی که تخلف آفرین هستند با شماره گیری ۱۲۰ به پلیس راهور گزارش تخلف کنند.

کد خبر 5859732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha