۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۹

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق مسلح مواد مخدر و کشف یک تن و ۶۷ کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان، از انهدام دو باند قاچاق مسلح موادمخدر و کشف یک تن و ۶۷ کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس استان خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به سرنخ‌هایی از حمل محموله‌های سنگین موادمخدر توسط اعضای دو باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستانهای جنوبی استان به مرکز کشور داشتند را به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس، با کنترل تحرکات سرانجام اعضای این باندهای مسلح را که با سه دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر در محورهای فرعی شهرستانهای ایرانشهر و میرجاوه بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

جلیلیان تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه مأموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار داشتند که بر اثر اقدام تاکتیکی، زمین گیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات‌ها سه سوداگر مرگ از اعضای دو باند دستگیری و سه دستگاه خودرو سواری پژو و تویوتا نیز متوقف شدند.

جلیلیان عنوان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و ۶۷ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل یک تن و ۱۹ کیلوگرم تریاک و ۴۸ کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

کد خبر 5860558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha