۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴

در ۴ ماهه ابتدایی سال جاری؛

۴۹ درصد از تصادفات فوتی شهر تهران مربوط به موتورسواران بود

۴۹ درصد از تصادفات فوتی شهر تهران مربوط به موتورسواران بود

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۹ درصد از تصادفات فوتی شهر تهران مربوط به موتورسواران بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ زینی‌وند رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۹ درصد از تصادفات فوتی در ۴ ماهه امسال در پایتخت به موتورسواران اختصاص داشته است.

سرهنگ زینی‌وند بیان داشت: پلیس راهور در خصوص انضباط بخشی و ارتقای تردد و ایمنی عبور و مرور این قشر از کاربران ترافیک اهمیت خاصی قائل است و تخلفات موتورسواران و مهم‌تر از همه، بحث ایمنی و تصادفاتی که برای آنان روی می‌دهد، یک دغدغه جدی برای پلیس می‌باشد.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد: پلیس برای ساماندهی و تردد موتورسواران و محل توقف و پارک آنان اقدامات بسیار زیادی در شهر تهران انجام داده است.

وی گفت: وقتی یک موتورسوار از جایی که محل تردد او نیست و برای وی عبور ممنوع محسوب می‌شود می‌خواهد تردد داشته باشد دقیقاً زمینه را برای بروز حوادث و تصادفات فراهم می‌کند.

سرهنگ زینی‌وند افزود: بخشی از حوادثی که برای موتورسواران روی می‌دهد به ورود آنان به داخل تونل‌ها و بخشی دیگر مربوط به تخلفاتی است که در سطح معابر انجام می‌دهند باز می‌گردد.

وی ادامه داد: تخلفات موتور سیکلت سواران در حال حاضر تبدیل به یک وسیله برای سلب آسایش مردم و شهروندان شده است که می‌بایست این قشر از کاربران ترافیک به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و از انجام تخلفات جدا خودداری کنند.

کد خبر 5863120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha